Gestión de relacionamiento con los clientes (CRM) Caso: Betrac Chile S A

Gorde:
Xehetasun bibliografikoak
Egile nagusia: Cárdenas Coronado, Alejandra
Erakunde egilea: Universidad Adventista de Chile. Facultad de Ingeniería y Negocios
Beste egile batzuk: Mendoza Lama, Luciano, Torres Reyes, Patricio, Cornejo Saavedra, Patricio (Profesor Guía.)
Formatua: Thesis Liburu kapitulua
Hizkuntza:gaztelania
Argitaratua: Chillán, Chile. 2004.
Gaiak:
Sarrera elektronikoa:Visualizar y Descargar desde Repositorio Biblioteca UnACh.
Etiketak: Etiketa erantsi
Etiketarik gabe, Izan zaitez lehena erregistro honi etiketa jartzen!

Internet

Visualizar y Descargar desde Repositorio Biblioteca UnACh.

Biblioteca UNACH: Hemeroteca

Aleari buruzko argibideak Biblioteca UNACH: Hemeroteca
Sailkapena: T/G Ing. Com. / G 393 2004 UNACH CD.
Alea Unknown Eskuragarri Erreserbatu