Gestión de relacionamiento con los clientes (CRM) Caso: Betrac Chile S A

Sparad:
Bibliografiska uppgifter
Huvudupphovsman: Cárdenas Coronado, Alejandra
Institutionell upphovsman: Universidad Adventista de Chile. Facultad de Ingeniería y Negocios
Övriga upphovsmän: Mendoza Lama, Luciano, Torres Reyes, Patricio, Cornejo Saavedra, Patricio (Profesor Guía.)
Materialtyp: Lärdomsprov Bokavsnitt
Språk:spanska
Publicerad: Chillán, Chile. 2004.
Ämnen:
Länkar:Visualizar y Descargar desde Repositorio Biblioteca UnACh.
Taggar: Lägg till en tagg
Inga taggar, Lägg till första taggen!

Internet

Visualizar y Descargar desde Repositorio Biblioteca UnACh.

Biblioteca UNACH: Hemeroteca

Beståndsuppgifter i Biblioteca UNACH: Hemeroteca
Signum: T/G Ing. Com. / G 393 2004 UNACH CD.
Exemplar Unknown Tillgänglig Reservera