Cytowanie według stylu APA (wyd. 7)

Valenzuela López, S. R., Molina Díaz, C., Fernández Arancibia, R., Fuente Cliff, A. d. l., Olivarez López, L., Pizarro Fernández, R., . . . Díaz, Á. G. (2002). Estrategias cognitivas y metacognitivas utilizadas por el alumno en el aprendizaje de la lectura en el segundo ciclo de educación general básica de Tocopilla, segunda región de Antofagasta. Ministerio de Educación.

Cytowanie według stylu Chicago (wyd. 17)

Valenzuela López, Sara R., Claudio Molina Díaz, Rafael Fernández Arancibia, Alejandro de la Fuente Cliff, Luis Olivarez López, René Pizarro Fernández, Mario Zepeda Navarro, Miriam Ortega Guerra, i Ángel Geraldo Díaz. Estrategias Cognitivas Y Metacognitivas Utilizadas Por El Alumno En El Aprendizaje De La Lectura En El Segundo Ciclo De Educación General Básica De Tocopilla, Segunda Región De Antofagasta. Santiago: Ministerio de Educación, 2002.

Cytowanie według stylu MLA (wyd. 9)

Valenzuela López, Sara R., et al. Estrategias Cognitivas Y Metacognitivas Utilizadas Por El Alumno En El Aprendizaje De La Lectura En El Segundo Ciclo De Educación General Básica De Tocopilla, Segunda Región De Antofagasta. Ministerio de Educación, 2002.

Uwaga: Te cytaty mogą odróżniać się od wytycznej twojego fakultetu..