THE USE OF VIDEOS FOR IMPROVING LISTENING COMPREHENSION.

में बचाया:
ग्रंथसूची विवरण
मुख्य लेखक: Lagos Jara, Teresa Liliana
निगमित लेखक: Universidad Adventista de Chile. Facultad de Educación y Ciencias Sociales
अन्य लेखक: Rodríguez Chávez, Syndia Fabiola, Sepúlveda Navarrete, Lorena Yoselin, Venegas Zurita, Karla Susana (Profesor Guía)
स्वरूप: थीसिस पुस्तक
भाषा:स्पेनिश
प्रकाशित: Chillán. 2016
विषय:
ऑनलाइन पहुंच:Visualizar y Descargar desde Repositorio Biblioteca UnACh
टैग: टैग जोड़ें
कोई टैग नहीं, इस रिकॉर्ड को टैग करने वाले पहले व्यक्ति बनें!

MARC

LEADER 00000nam a22000007a 4500
003 CL-ChUAC
005 20240708115806.0
007 ta
008 180525s2016 cl ||||| |||| ||||||spa
040 |a CL-ChUAC  |c CL-ChUAC 
090 |a Sem. Ped. Ing. Lic. Ed.  |b L 177  |c 2016 
100 1 |a Lagos Jara, Teresa Liliana  
245 1 0 |a THE USE OF VIDEOS FOR IMPROVING LISTENING COMPREHENSION.   |b    |c  Teresa Liliana Lagos Jara; Syndia Fabiola Rodríguez Chávez; Lorena Yoselin Sepúlveda Navarrete; Profesor guía: Karla Susana Venegas Zurita.   |h  SEMINARIO.  
260 |a Chillán.  |c 2016 
300 |a 82 Hojas.   |b Tablas, Figuras.  |e 1 CD-ROM. 
336 |2 rdacontent  |a text  |b txt 
337 |2 rdamedia  |a computer  |b c 
338 |2 rdacarrier  |a computer disc  |b cd 
500 |a CD-ROM contiene el Seminario en formato digital. 
502 |a Seminario para optar al título de Profesor de Inglés y grado de Licenciado en Educación. Universidad Adventista de Chile, Chillán, 2016. 
504 |a Bibliografía; h. 81-82 
504 |a Anexos: h. 30-80 
505 |a Resumen The focus of this experimental and quantitative research was to find out whether the use of videos improves listening comprehension skills in students. The research was carried out through the implementation of strategies and techniques to improve listening comprehension skills. The sample was taken from two different subsidized schools “Colegio Hispano Americano Rio Viejo” and “Colegio Evangélico Betania”, at high school level. The procedure involved an estimated time of five weeks; during the first week the pre-test was applied to both groups, then during the second until the fourth week, students who belong to the experimental group were trained on activities to improve listening comprehension; and then in the fifth week the post- test was applied to both groups of students. 
650 4 |a LISTENING  |x MOTIVATION 
650 4 |a ESL  |x VIDEOS 
700 1 |a Rodríguez Chávez, Syndia Fabiola  
700 1 |a Sepúlveda Navarrete, Lorena Yoselin  
700 1 |a Venegas Zurita, Karla Susana   |e Profesor Guía 
710 1 |a Universidad Adventista de Chile.  |b Facultad de Educación y Ciencias Sociales. 
856 |u https://repositoriobiblio.unach.cl/entities/publication/490cad70-c9a6-44bc-9a8d-7abf362340f5  |z Visualizar y Descargar desde Repositorio Biblioteca UnACh 
942 |2 ddc  |c LTS 
945 |0 lbt Actualización (lva) 
952 |0 0  |1 0  |2 ddc  |4 0  |6 SEM___PED__INGL__LIC__ED__L_177_201600000000000_UNACH_CD  |7 0  |9 1160588  |a UNACH  |b UNACH  |c HEM  |d 2018-05-25  |i 643  |l 1  |o Sem. Ped. Ingl. Lic. Ed. / L 177 2016 UNACH CD.  |p 98210  |r 2018-06-19 00:00:00  |s 2018-06-19  |t 1  |w 2018-05-25  |y LTS 
999 |c 2282145  |d 2282145