EXPLICIT TEACHING OF HIGH FREQUENCY WORDS TO HELP IN THE COMPREHENSION OF SIMCE READING TEXTS.

Gorde:
Xehetasun bibliografikoak
Egile nagusia: Moncada Sierra, Marcela Paz
Erakunde egilea: Universidad Adventista de Chile. Facultad de Educación y Ciencias Sociales
Beste egile batzuk: Casiano Monterroso, Evelyn Odeth, San Martín Castillo, Viviana Angélica, Fernández Lara, Alexis (Profesor Guía)
Formatua: Thesis Liburua
Hizkuntza:gaztelania
Argitaratua: Chillán, Chile. 2017
Gaiak:
Sarrera elektronikoa:Visualizar y Descargar desde Repositorio Biblioteca UnACh
Etiketak: Etiketa erantsi
Etiketarik gabe, Izan zaitez lehena erregistro honi etiketa jartzen!

MARC

LEADER 00000nam a22000007a 4500
003 CL-ChUAC
005 20240708120435.0
007 ta
008 180531s2017 cl ||||| |||| ||||||spa
040 |a CL-ChUAC  |c CL-ChUAC 
090 |a Sem. Ped. Ing. Lic. Ed.  |b M 737  |c 2017 
100 1 |a Moncada Sierra, Marcela Paz  
245 1 0 |a EXPLICIT TEACHING OF HIGH FREQUENCY WORDS TO HELP IN THE COMPREHENSION OF SIMCE READING TEXTS.   |b    |c Marcela Paz Moncada Sierra, Evelyn Odeth Casiano Monterroso, Viviana Angélica San Martín Castillo; Profesor guía: Alexis Fernández Lara.   |h  SEMINARIO.  
260 |a Chillán, Chile.   |c 2017 
300 |a 71 Hojas.   |b Tablas, figuras.  |e 1 CD-ROM. 
336 |2 rdacontent  |a text  |b txt 
337 |2 rdamedia  |a computer  |b c 
338 |2 rdacarrier  |a computer disc  |b cd 
500 |a CD-ROM contiene el Seminario en formato digital. 
502 |a Seminario para optar al título de Profesor de Inglés y grado de Licenciado en Educación. Universidad Adventista de Chile, Chillán, 2017. 
504 |a Bibliografía; h. 70-71 
504 |a Anexos: h. 29-68 
505 |a Resumen: In Chile there has been a common challenge circling around language teachers which was the improvement of the reading skills in language learners. It has been hard to guide a significant reading comprehension in students’ mother tongue and even more so when it comes to teaching and practicing reading in a foreign language as shown in the results of the English SIMCE test taken in Chile. Regarding an optimized way for the acquisition of vocabulary and to be able to understand reading texts, 11th grade students of San Fernando high school were faced with different receptive teaching strategies where the first 1000 high frequency words were presented, which make up 70% of the great majority of texts. 
650 4 |a HIGH FREQUENCY WORDS  |x PALABRAS DE ALTA FRECUENCIA 
650 4 |a READING COMPREHENSION  |x COMPRESION LECTORA 
650 4 |a RECEPTIVE SKILLS AND STRATWGIES  |x HABILIDADES Y ESTRATEGIAS RECEPTIVAS 
700 1 |a Casiano Monterroso, Evelyn Odeth  
700 1 |a San Martín Castillo, Viviana Angélica  
700 1 |a Fernández Lara, Alexis   |e Profesor Guía  
710 1 |a Universidad Adventista de Chile.  |b Facultad de Educación y Ciencias Sociales. 
856 |u https://repositoriobiblio.unach.cl/entities/publication/bbb0512a-d9ad-437f-90de-513879fa1466  |z Visualizar y Descargar desde Repositorio Biblioteca UnACh 
942 |2 ddc  |c LTS 
945 |0 lbt (lva Actualización) 
952 |0 0  |1 0  |2 ddc  |4 0  |6 SEM___PED__INGL__LIC__ED__M_737_201700000000000_UNACH_CD  |7 0  |9 1160749  |a UNACH  |b UNACH  |c HEM  |d 2018-05-31  |i 662  |l 0  |o Sem. Ped. Ingl. Lic. Ed. / M 737 2017 UNACH CD.  |p 98371  |r 2018-05-31 00:00:00  |t 1  |w 2018-05-31  |y LTS 
999 |c 2282192  |d 2282192