Etiquetas limpias : La importancia de la certificación de alimentos en la comunicación al consumidor.

Furkejuvvon:
Bibliográfalaš dieđut
Váldodahkki: Vera A., Gloria (autor)
Materiálatiipa: Girji
Giella:espánnjágiella
Fáddágilkorat: Lasit fáddágilkoriid
Eai fáddágilkorat, Lasit vuosttaš fáddágilkora!

MARC

LEADER 00000nam a22000005a 4500
003 CL-ChUAC
005 20220801152925.0
007 ta
008 220801s2022 cl ||||| |||| 000 ||spa
022 |a 0718-1728 
040 |a CL-ChUAC  |b spa  |c CL-ChUAC  |e rda 
100 1 |a Vera A., Gloria  |e autor 
245 1 0 |a Etiquetas limpias :  |b La importancia de la certificación de alimentos en la comunicación al consumidor.   |c Gloria Vera A. 
336 |2 rdacontent  |a text  |b txt 
337 |2 rdamedia  |a unmediated  |b n 
338 |2 rdacarrier  |a volume  |b nc 
773 0 |d Santiago de Chile  |g Año 26, Número 135, Junio 2022, páginas 28-31  |t Indualimentos  
942 |2 ddc  |c AREV 
952 |0 0  |1 0  |2 ddc  |4 0  |6 INDUALIMENTOS__AÑO_26_NÚMERO_135_JUNIO_2022_000000000000000  |7 0  |9 1172568  |a UNACH  |b UNACH  |c HEM  |d 2022-08-01  |l 0  |o Indualimentos, Año 26, Número 135, Junio 2022  |p 108673  |r 2022-08-01 00:00:00  |w 2022-08-01  |y AREV 
999 |c 2367765  |d 2367765