La dirección de centros : gestión, ética y política /
Saved in:
| Main Author: | |
|---|---|
| Format: | Electronic eBook |
| Language: | Spanish |
| Published: |
Madrid :
Ediciones Morata,
2013.
|
| Series: | Colección Pedagogía (Ediciones Morata). Razones y propuestas educativas ;
20. |
| Subjects: | |
| Online Access: | Digitalia Hispánica |
| Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
MARC
| LEADER | 00000nam a2200000Ii 4500 | ||
|---|---|---|---|
| 001 | DIGMOR0063 | ||
| 003 | NyNyDIG | ||
| 008 | 140601s2013 sp ob 000 0 spa d | ||
| 006 | m o d | ||
| 007 | cr ||||||||||| | ||
| 020 | |a 9788471127549 (electronic book) | ||
| 020 | |a 9788471127129 (epub) | ||
| 020 | |z 8471127113 (pbk.) | ||
| 020 | |z 9788471127112 (pbk.) | ||
| 040 | |a DGITA |b eng |e rda |e pn |c DGITA | ||
| 050 | 4 | |a LB2806 ebook | |
| 100 | 1 | |a Vázquez Recio, Rosa, |e author. | |
| 245 | 1 | 3 | |a La dirección de centros : |b gestión, ética y política / |c Rosa Vázquez Recio. |
| 264 | 1 | |a Madrid : |b Ediciones Morata, |c 2013. | |
| 300 | |a 1 online resource (126 pages). | ||
| 336 | |a text |b txt |2 rdacontent | ||
| 337 | |a computer |b c |2 rdamedia | ||
| 338 | |a online resource |b cr |2 rdacarrier | ||
| 490 | 1 | |a Colección pedagogía. Razones y propuestas educativas ; |v 20 | |
| 504 | |a Includes bibliographical references (pages [117]-126). | ||
| 588 | |a Description based on online resource; title from PDF title page (Digitalia, viewed June 2, 2014) | ||
| 650 | 0 | |a School administrators. | |
| 655 | 0 | |a Electronic books. | |
| 776 | 0 | 8 | |i Print version: |a Vázquez Recio, Rosa. |t Dirección de centros. |d Madrid : Ediciones Morata, c2013 |z 9788471127112 |w (OCoLC)864325632 |
| 830 | 0 | |a Colección Pedagogía (Ediciones Morata). |p Razones y propuestas educativas ; |v 20. | |
| 793 | 0 | |g Digitalia eBook Collection: |a Ediciones Morata. | |
| 791 | 2 | |a Digitalia (Firm) |e publisher. | |
| 856 | 4 | 0 | |3 Digitalia Hispánica |u https://digitalia.unach.elogim.com/a/24054/ |