Gestión de quejas y reclamaciones en materia de consumo : MF0245 /
Guardat en:
| Autor principal: | Arenal Laza, Carmen |
|---|---|
| Format: | eBook |
| Idioma: | espanyol |
| Publicat: |
Logroño :
Editorial Tutor Formación,
2018.
|
| Matèries: | |
| Accés en línia: | https://elibro.unach.elogim.com/es/lc/unach/titulos/122301 |
| Etiquetes: |
Afegir etiqueta
Sense etiquetes, Sigues el primer a etiquetar aquest registre!
|
Ítems similars
-
Gestión de quejas y reclamaciones en materia de consumo : MF0245 /
per: Arenal Laza, Carmen
Publicat: (2018) -
Gestión de quejas y reclamaciones en materia de consumo : MF0245_3 /
per: Caballero Sánchez de Puerta, Pilar
Publicat: (2016) -
Documentación e informes en consumo : UF1756 /
per: Arenal Laza, Carmen
Publicat: (2018) -
Técnicas de información y atención al cliente, consumidor, usuario : UF0037 /
per: Arenal Laza, Carmen
Publicat: (2018) -
Técnicas de información y atención al cliente, consumidor, usuario : UF0037 /
per: Arenal Laza, Carmen
Publicat: (2018)