Talleres de radio escolar, cultural y juvenil
Furkejuvvon:
| Váldodahkki: | |
|---|---|
| Searvvušdahkki: | |
| Materiálatiipa: | Artihkal |
| Giella: | espánnjágiella |
| Almmustuhtton: |
Andalucía :
Red Comunicar,
1994.
|
| Fáttát: | |
| Liŋkkat: | https://elibro.unach.elogim.com/es/lc/unach/titulos/15242 |
| Fáddágilkorat: |
Lasit fáddágilkoriid
Eai fáddágilkorat, Lasit vuosttaš fáddágilkora!
|
MARC
| LEADER | 00000nab a2200000 a 4500 | ||
|---|---|---|---|
| 001 | ELB15242 | ||
| 003 | FlNmELB | ||
| 006 | m o d | | ||
| 007 | cr cn||||||||| | ||
| 008 | 200706r19942006sp |||||s|||||||||||spa d | ||
| 022 | |z 11343478399 | ||
| 035 | |a (OCoLC)955384233 | ||
| 040 | |a FlNmELB |b spa |c FlNmELB | ||
| 050 | 4 | |a LC6574 |b A973 1994eb | |
| 080 | |a 659.3:37 | ||
| 100 | 1 | |a Ayala Payet, Antonio. | |
| 222 | 0 | |a Comunicar | |
| 245 | 1 | 0 | |a Talleres de radio escolar, cultural y juvenil |h [recurso electronico] |c Antonio Ayala Payet. |
| 260 | |a Andalucía : |b Red Comunicar, |c 1994. | ||
| 300 | |a 50-64 p. | ||
| 362 | 0 | |a Núm. 3 (Octubre 1994)- | |
| 533 | |a Recurso electrónico. Santa Fe, Arg.: e-libro, 2015. Disponible vía World Wide Web. El acceso puede estar limitado para las bibliotecas afiliadas a e-libro. | ||
| 650 | 4 | |a Medios de comunicación de masas. | |
| 650 | 4 | |a Medios de comunicación. | |
| 650 | 4 | |a Enseñanza secundaria. | |
| 650 | 4 | |a Radio educativa. | |
| 650 | 4 | |a Radio. | |
| 650 | 4 | |a Cultura. | |
| 650 | 4 | |a Adolescentes. | |
| 650 | 4 | |a Geografía. | |
| 650 | 0 | |a Mass media in education. | |
| 650 | 0 | |a Mass media. | |
| 650 | 0 | |a Education. | |
| 650 | 0 | |a Secondary Education |v Periodicals. | |
| 650 | 0 | |a Radio in education. | |
| 650 | 0 | |a Radio. | |
| 650 | 0 | |a Culture. | |
| 650 | 0 | |a Teenagers. | |
| 650 | 0 | |a Geography. | |
| 655 | 4 | |a Artículos electrónicos. | |
| 710 | 2 | |a e-libro, Corp. | |
| 740 | 0 | 2 | |a Comunicar. |
| 856 | 4 | 0 | |u https://elibro.unach.elogim.com/es/lc/unach/titulos/15242 |