Echeverri Cañas, L. M., & Cheyne García, A. (2022). Marketing para instituciones de educación superior: Cómo crear valor extraordinario en la atracción de nuevos estudiantes. Editorial Universidad del Rosario.
Чикаго-гийн эшлэл (17 дахь хэвлэлт)Echeverri Cañas, Lina María, ба Alejandro Cheyne García. Marketing Para Instituciones De Educación Superior: Cómo Crear Valor Extraordinario En La Atracción De Nuevos Estudiantes. Bogotá: Editorial Universidad del Rosario, 2022.
MLA -ийн эшлэл (9 дэх хэвлэлт)Echeverri Cañas, Lina María, ба Alejandro Cheyne García. Marketing Para Instituciones De Educación Superior: Cómo Crear Valor Extraordinario En La Atracción De Nuevos Estudiantes. Editorial Universidad del Rosario, 2022.
Анхааруулга: Эдгээр ишлэлүүд үргэлж 100% үнэн зөв биш байж магадгүй.