APA-ийн эшлэл(7 дахь хэвлэлт)

Echeverri Cañas, L. M., & Cheyne García, A. (2022). Marketing para instituciones de educación superior: Cómo crear valor extraordinario en la atracción de nuevos estudiantes. Editorial Universidad del Rosario.

Чикаго-гийн эшлэл (17 дахь хэвлэлт)

Echeverri Cañas, Lina María, ба Alejandro Cheyne García. Marketing Para Instituciones De Educación Superior: Cómo Crear Valor Extraordinario En La Atracción De Nuevos Estudiantes. Bogotá: Editorial Universidad del Rosario, 2022.

MLA -ийн эшлэл (9 дэх хэвлэлт)

Echeverri Cañas, Lina María, ба Alejandro Cheyne García. Marketing Para Instituciones De Educación Superior: Cómo Crear Valor Extraordinario En La Atracción De Nuevos Estudiantes. Editorial Universidad del Rosario, 2022.

Анхааруулга: Эдгээр ишлэлүүд үргэлж 100% үнэн зөв биш байж магадгүй.