Relación estructural de indicadores de ingreso y permanencia, y el dominio de habilidades metodológico-conceptuales en cuatro grupos de estudiantes de educación /

Furkejuvvon:
Bibliográfalaš dieđut
Váldodahkki: Bazán Ramírez, Aldo (autor.)
Eará dahkkit: 1García López, Ramona Imelda (autor.)
Materiálatiipa: Artihkal
Giella:espánnjágiella
Almmustuhtton: México, D.F. : Centro de Estudios Educativos, 2002.
Fáttát:
Liŋkkat:https://elibro.unach.elogim.com/es/lc/unach/titulos/6745
Fáddágilkorat: Lasit fáddágilkoriid
Eai fáddágilkorat, Lasit vuosttaš fáddágilkora!
Govvádus
Almmustuhtton:Vol. 32, No. 2 (2002)-
Almmustuhttindávjodat:Trimestral
ISSN:0185-1284
ISSN 0185-1284
Laktáseaddji merkošat:Descripción basada en Revista latinoamericana de estudios educativos, volúmen 32, número 2 (2002), P. 105-122.