Conversations of curriculum reform students' and teachers' voices interpreted through autobiographical and phenomenological texts /
Saved in:
| Main Author: | Benson, Kathryn M. |
|---|---|
| Format: | Electronic eBook |
| Language: | English |
| Published: |
New York :
Peter Lang,
2006.
|
| Subjects: | |
| Online Access: | Available in Education Source. |
| Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Similar Items
-
La cultura laboral en las condiciones del modelo de secundaria básica /
by: Pérez Osorio, Alida
Published: (2015) -
Un modelo para la concepción, organización y evaluación del diseño curricular en la transformación de la secundaria básica
by: Fonseca Pérez, Juan José
Published: (2009) -
Atención a la diversidad en la educación secundaria obligatoria : medidas de atención : la evaluación psicopedagógica /
Published: (2010) -
El diseño curricular con la entrada de la LOE y la LEA : desde el plan de centro hasta la programación de aula /
Published: (2010) -
The autobiographical demand of place curriculum inquiry in the American south /
by: Casemore, Brian
Published: (2008)