Deriving marketing intelligence from online discussion

En este artc̕ulo se sostiene que las aplicaciones de minera̕ de grandes volm͠enes de datos textuales para inteligencia de mercados deben incluir dos elementos: una suite de minera̕ poderosa y tecnologa̕s de visualizacin̤, as ̕como un ambiente interactivo de anl̀isis que permita una generacin̤ y ensa...

Olles dieđut

Furkejuvvon:
Bibliográfalaš dieđut
Eará dahkkit: Glance Natalie, Hurst Matthew, Nigam Kamal, Siegler Matthew, Stockton Robert, Tomokiyo Takashi, Penn State University
Materiálatiipa: Girji
Giella:eaŋgalasgiella
Fáttát:
Liŋkkat:Deriving marketing intelligence from online discussion
Fáddágilkorat: Lasit fáddágilkoriid
Eai fáddágilkorat, Lasit vuosttaš fáddágilkora!
Lasit vuosttaš kommeantta. Visot kommeanttat leat almmolaččat.!
Čálihuva vuohččan sisa