CODE-SWITCHING Y SUS IMPLICANCIAS EN LA PRÁCTICA PEDAGÓGICA DE LA ENSEÑANZA DEL INGLÉS.

Gorde:
Xehetasun bibliografikoak
Erakunde egilea: Universidad Adventista de Chile. Facultad de Educación y Ciencias Sociales
Beste egile batzuk: Gallardo Palma, Damaris, Villalobos Moyano, Romina Alejandra, Bastías Herrera, Hayleen Pamela, Peña Ferrada, María José, Ibacache Ríos, Javier Alexis, Huerta García, Marcos Javier, Barra Fierro, Paula (Profesora Guía.)
Formatua: Thesis Liburua
Hizkuntza:gaztelania
Argitaratua: Chillán, Chile. 2009
Gaiak:
Sarrera elektronikoa:Visualizar y Descargar desde Repositorio Biblioteca UnACh.
Etiketak: Etiketa erantsi
Etiketarik gabe, Izan zaitez lehena erregistro honi etiketa jartzen!
Deskribapena
Alearen deskribapena:CD-ROM contiene el Seminario en formato digital.
Deskribapen fisikoa:62 Hojas. Figuras. 1 CD-ROM.
Bibliografia:Bibliografía: h. 52-55.
Anexos: h. 56-62.