COLLABORATIVE LEARNING IN THE ENGLISH CLASS: HIGH SCHOOL STUDENTS' ENGAGEMENT IN A CHILEAN CONTEXT, 2019.
Guardat en:
| Autor corporatiu: | Universidad Adventista de Chile. Facultad de Educación y Ciencias Sociales |
|---|---|
| Altres autors: | Pastene Fuentes, Constanza Macarena, Ortega Jiménez, Camila Belén, Pastene Fuentes, Javiera Ignacia (Castillo Rodríguez, Tamar Vasni), Jessica Catalina Vega Abarzúa |
| Format: | Thesis Llibre |
| Idioma: | anglès |
| Publicat: |
Chillán, Chile.
2019
|
| Matèries: | |
| Accés en línia: | Visualizar y Descargar desde Repositorio Biblioteca UnAch. |
| Etiquetes: |
Afegir etiqueta
Sense etiquetes, Sigues el primer a etiquetar aquest registre!
|
Ítems similars
-
Teacher as Social Context (TASC) Questionnaire in the Spanish Setting : Teacher Version /
per: Iglesias García, María Teresa
Publicat: (2020) -
ESTILOS DE LIDERAZGO Y ENGAGEMENT EN LAS ORGANIZACIONES PERTENECIENTES A LA CÁMARA DE COMERCIO DE CHILLÁN.
per: Romero Sanhueza, Diego Andrés
Publicat: (2017) - Meaningful Community Engagement in the Extractive Industries, Stakeholder Perspectives and Research Priorities
-
The high school journal
Publicat: (1918) - WEEE Recycling and Circular Economy Assisted by Collaborative Robots