COLLABORATIVE LEARNING IN THE ENGLISH CLASS: HIGH SCHOOL STUDENTS' ENGAGEMENT IN A CHILEAN CONTEXT, 2019.
Gorde:
| Erakunde egilea: | Universidad Adventista de Chile. Facultad de Educación y Ciencias Sociales |
|---|---|
| Beste egile batzuk: | Pastene Fuentes, Constanza Macarena, Ortega Jiménez, Camila Belén, Pastene Fuentes, Javiera Ignacia (Castillo Rodríguez, Tamar Vasni), Jessica Catalina Vega Abarzúa |
| Formatua: | Thesis Liburua |
| Hizkuntza: | ingelesa |
| Argitaratua: |
Chillán, Chile.
2019
|
| Gaiak: | |
| Sarrera elektronikoa: | Visualizar y Descargar desde Repositorio Biblioteca UnAch. |
| Etiketak: |
Etiketa erantsi
Etiketarik gabe, Izan zaitez lehena erregistro honi etiketa jartzen!
|
Antzeko izenburuak
-
Teacher as Social Context (TASC) Questionnaire in the Spanish Setting : Teacher Version /
nork: Iglesias García, María Teresa
Argitaratua: (2020) -
ESTILOS DE LIDERAZGO Y ENGAGEMENT EN LAS ORGANIZACIONES PERTENECIENTES A LA CÁMARA DE COMERCIO DE CHILLÁN.
nork: Romero Sanhueza, Diego Andrés
Argitaratua: (2017) - Meaningful Community Engagement in the Extractive Industries, Stakeholder Perspectives and Research Priorities
-
The high school journal
Argitaratua: (1918) - WEEE Recycling and Circular Economy Assisted by Collaborative Robots