COLLABORATIVE LEARNING IN THE ENGLISH CLASS: HIGH SCHOOL STUDENTS' ENGAGEMENT IN A CHILEAN CONTEXT, 2019.
Sábháilte in:
| Údar corparáideach: | Universidad Adventista de Chile. Facultad de Educación y Ciencias Sociales |
|---|---|
| Rannpháirtithe: | Pastene Fuentes, Constanza Macarena, Ortega Jiménez, Camila Belén, Pastene Fuentes, Javiera Ignacia (Castillo Rodríguez, Tamar Vasni), Jessica Catalina Vega Abarzúa |
| Formáid: | Tráchtas LEABHAR |
| Teanga: | Béarla |
| Foilsithe / Cruthaithe: |
Chillán, Chile.
2019
|
| Ábhair: | |
| Rochtain ar líne: | Visualizar y Descargar desde Repositorio Biblioteca UnAch. |
| Clibeanna: |
Cuir clib leis
Níl clibeanna ann, Bí ar an gcéad duine le clib a chur leis an taifead seo!
|
Míreanna comhchosúla
Míreanna comhchosúla
-
Teacher as Social Context (TASC) Questionnaire in the Spanish Setting : Teacher Version /
de réir: Iglesias García, María Teresa
Foilsithe / Cruthaithe: (2020) -
ESTILOS DE LIDERAZGO Y ENGAGEMENT EN LAS ORGANIZACIONES PERTENECIENTES A LA CÁMARA DE COMERCIO DE CHILLÁN.
de réir: Romero Sanhueza, Diego Andrés
Foilsithe / Cruthaithe: (2017) - Meaningful Community Engagement in the Extractive Industries, Stakeholder Perspectives and Research Priorities
-
The high school journal
Foilsithe / Cruthaithe: (1918) - WEEE Recycling and Circular Economy Assisted by Collaborative Robots