COLLABORATIVE LEARNING IN THE ENGLISH CLASS: HIGH SCHOOL STUDENTS' ENGAGEMENT IN A CHILEAN CONTEXT, 2019.
Sparad:
| Institutionell upphovsman: | Universidad Adventista de Chile. Facultad de Educación y Ciencias Sociales |
|---|---|
| Övriga upphovsmän: | Pastene Fuentes, Constanza Macarena, Ortega Jiménez, Camila Belén, Pastene Fuentes, Javiera Ignacia (Castillo Rodríguez, Tamar Vasni), Jessica Catalina Vega Abarzúa |
| Materialtyp: | Lärdomsprov Bok |
| Språk: | engelska |
| Publicerad: |
Chillán, Chile.
2019
|
| Ämnen: | |
| Länkar: | Visualizar y Descargar desde Repositorio Biblioteca UnAch. |
| Taggar: |
Lägg till en tagg
Inga taggar, Lägg till första taggen!
|
Liknande verk
-
Teacher as Social Context (TASC) Questionnaire in the Spanish Setting : Teacher Version /
av: Iglesias García, María Teresa
Publicerad: (2020) -
ESTILOS DE LIDERAZGO Y ENGAGEMENT EN LAS ORGANIZACIONES PERTENECIENTES A LA CÁMARA DE COMERCIO DE CHILLÁN.
av: Romero Sanhueza, Diego Andrés
Publicerad: (2017) - Meaningful Community Engagement in the Extractive Industries, Stakeholder Perspectives and Research Priorities
-
The high school journal
Publicerad: (1918) - WEEE Recycling and Circular Economy Assisted by Collaborative Robots