Mercados culturales doce estudios de marketing /
Guardat en:
| Altres autors: | , |
|---|---|
| Format: | Electrònic eBook |
| Idioma: | espanyol |
| Publicat: |
Barcelona :
Editorial UOC,
2010.
|
| Edició: | 1. ed. en lengua castellana. |
| Col·lecció: | Acción cultura. Economía y gestión ;
6. Digitalia eBook Collection: Universitat Oberta de Catalunya |
| Matèries: | |
| Accés en línia: | Digitalia Hispánica |
| Etiquetes: |
Afegir etiqueta
Sense etiquetes, Sigues el primer a etiquetar aquest registre!
|
Taula de continguts:
- Prólogo
- Introducción
- I. Posicionamiento en el sector de las librerías / Dulce Campos García, Manuel Cuadrado García
- II. Gestión del comportamiento atípico en una biblioteca / Amparo Cervera Taulet, Manuel Cuadrado García
- III. Impacto social en la audiencia de un festival / Alba Colombo Vilarrasa.
- IV. Gestión de las relaciones en el sector teatral / Marta Frasquet Deltoro, Manuel Cuadrado García
- V. Intención de descarga gratuita de música / Desamparados Lluch Tormos, Manuel Cuadrado García
- VI. Valoración de un Festival de Teatro de Calle / Ana Henar Lorenzo Vegas, Manuel Cuadrado García
- VII. Campaña de sensibilización en una biblioteca universitaria / María José Miquel Romero, Manuel Cuadrado García
- VIII. Promoción y éxito en la industria discográfica / Juan de Dios Montoro Pons, Manuel Cuadrado García
- IX. Satisfacción de los visitantes a una exposición fotográfica / Carmen Pérez Cabañero, Manuel Cuadrado García
- X. Motivos de no asistencia a las salas de cine / María Eugenia Ruiz Molina, Manuel Cuadrado García
- XI. Imagen percibida de una entidad cultural / Berta Tubillejas Andrés, Manuel Cuadrado García
- XII. Prácticas de financiación de museos españoles / Rea Vasilaki, Manuel Cuadrado García.