Gestión de quejas y reclamaciones en materia de consumo : MF0245 /
Uloženo v:
| Hlavní autor: | Arenal Laza, Carmen |
|---|---|
| Médium: | E-kniha |
| Jazyk: | španělština |
| Vydáno: |
Logroño :
Editorial Tutor Formación,
2018.
|
| Témata: | |
| On-line přístup: | https://elibro.unach.elogim.com/es/lc/unach/titulos/122301 |
| Tagy: |
Přidat tag
Žádné tagy, Buďte první, kdo vytvoří štítek k tomuto záznamu!
|
Podobné jednotky
-
Gestión de quejas y reclamaciones en materia de consumo : MF0245 /
Autor: Arenal Laza, Carmen
Vydáno: (2018) -
Gestión de quejas y reclamaciones en materia de consumo : MF0245_3 /
Autor: Caballero Sánchez de Puerta, Pilar
Vydáno: (2016) -
Documentación e informes en consumo : UF1756 /
Autor: Arenal Laza, Carmen
Vydáno: (2018) -
Técnicas de información y atención al cliente, consumidor, usuario : UF0037 /
Autor: Arenal Laza, Carmen
Vydáno: (2018) -
Técnicas de información y atención al cliente, consumidor, usuario : UF0037 /
Autor: Arenal Laza, Carmen
Vydáno: (2018)