Gestión de quejas y reclamaciones en materia de consumo : MF0245 /
Gorde:
| Egile nagusia: | Arenal Laza, Carmen |
|---|---|
| Formatua: | eBook |
| Hizkuntza: | gaztelania |
| Argitaratua: |
Logroño :
Editorial Tutor Formación,
2018.
|
| Gaiak: | |
| Sarrera elektronikoa: | https://elibro.unach.elogim.com/es/lc/unach/titulos/122301 |
| Etiketak: |
Etiketa erantsi
Etiketarik gabe, Izan zaitez lehena erregistro honi etiketa jartzen!
|
Antzeko izenburuak
-
Gestión de quejas y reclamaciones en materia de consumo : MF0245 /
nork: Arenal Laza, Carmen
Argitaratua: (2018) -
Gestión de quejas y reclamaciones en materia de consumo : MF0245_3 /
nork: Caballero Sánchez de Puerta, Pilar
Argitaratua: (2016) -
Documentación e informes en consumo : UF1756 /
nork: Arenal Laza, Carmen
Argitaratua: (2018) -
Técnicas de información y atención al cliente, consumidor, usuario : UF0037 /
nork: Arenal Laza, Carmen
Argitaratua: (2018) -
Técnicas de información y atención al cliente, consumidor, usuario : UF0037 /
nork: Arenal Laza, Carmen
Argitaratua: (2018)