La formación permanente de docentes para la educación intercultural bilingüe en la escuela básica nacional de Venezuela

Establece una estrategia pedagógica para el perfeccionamiento profesional del docente en escuelas básicas bolivarianas con población indígena.

Furkejuvvon:
Bibliográfalaš dieđut
Váldodahkki: Wayuu-epiayuu, Derly Silva
Searvvušdahkki: e-libro, Corp
Eará dahkkit: Cisneros Garbey, Susana (Bagadalli), Márquez Rodríguez, Aleida (Bagadalli)
Materiálatiipa: E-girji
Giella:espánnjágiella
Almmustuhtton: La Habana : Editorial Universitaria, 2012.
Fáttát:
Liŋkkat:https://elibro.unach.elogim.com/es/lc/unach/titulos/90399
Fáddágilkorat: Lasit fáddágilkoriid
Eai fáddágilkorat, Lasit vuosttaš fáddágilkora!